Zmiany! :)

Hey!

Dziś post nietypowy, nie dotyczy chyba niczego czym się do tej pory z Wami dzieliłam.
Przed nami jeszcze kilka godzin marca, a potem KWIECIEŃ! Kwiecień to wiosna, wiosna to kwiaty, kwiaty to radość, a radość z otaczającej nas wiosny mobilizuje do działania i zmian.
Właśnie - zmiany. Jak wiecie, moda i kosmetyki to coś przy czym lubię spędzać czas. Po za tym uwielbiam tworzyć. Uwielbiam lepić, sklejać, rysować, malować.
Od jakiegoś czasu zajmuję się malowaniem na koszulkach / t-shirtach, oraz lepieniem z gliny. Nigdy nie myślałam, że to się stanie, ale postanowiłam podzielić się tym wszystkim ze światem. Wszystkie koszulki udało mi się sprzedać, więc teraz stworzę coś innego i postaram się zamieścić to na blogu. Nie wiem, czy nie założę nowego bloga, specjalnie do moich handmade. Pomyślę i zaraz potem Was o tym poinformuję ;)

Tymczasem trzymajcie się zdrowo i optymistycznie :)

cześć! ;)

2 komentarze:

  1. według mnie powinnaś dodać do blogo możliwość obserwacji, wtedy więcej odób będzie do Ciebie zaglądało :) no i 2ga propozycja to hmm .... na tym blogu rozwijaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci za bardzo cenne rady! ;) i masz rację, zostanę na tym blogu :) pozdrawiam!

      Usuń