|| piękne opakowanie pięknego wnętrza ;) ||

Hey! ;))

W końcu udało mi się kupić peeling Wellness & Beauty MANGO I KOKOS. Byłam w rossmannie częściej niż zwykle, żeby tylko zdobyć TEN peeling, ale zawsze za etykietką mango – kokos było NIC. Frustrujące nic.

Ale okazało się, że czasami nawet ja mam szczęście, i w końcu go zdobyłam! Na półce były dwa ostatnie słoiczki. Tak więc, KUPIŁAM (chyba się powtarzam..) !! :) 
Podejrzewam, że każda z Was ma już ten peeling, być może o innym składzie (bo dostępne są : masło shea i olejek migdałowy, i sól morska z olejkiem z oliwek, w rossmannie za 9.99 zł ) , ale z drugiej strony czemu mam nie podzielić się moimi wrażeniami? :)

Nie jest też chyba tajemnicą, że jak każda kobieta, która zwraca uwagę na estetykę opakowania ( sprytni producenci ), kupiłam go też ze względu na słoik (etykietka też jest piękna! ). Genialny, choć niestety plastikowy, świetnie zamykany na coś, czego nazwy nie pamiętam ;)












Przekonałam się, że w bardzo estetycznym i efektownym opakowaniu, znajduje się efektowna i EFEKTYWNA zawartość ;) wbrew temu, że to peeling cukrowy, nie jest to typowy drapak. Zawiera również super delikatne wiórki kokosowe ;) Kryształki nie są bardzo duże i dość szybko się rozpuszczają. Po spłukaniu na ciele pozostaje lekko tłusta warstwa, nazwijmy to, ochronna, skóra jest wyraźnie nawilżona i baaardzo miękka i gładka ;) i co mnie pozytywnie zaskoczyło, efekt takiej miękkiej i gładkiej skóry utrzymuje się naprawdę długo ;)

UWAGA! Jeśli chcecie aby słoik służył Wam nieco dłużej, jeśli metalowe części się ubrudzą w peeilingu z solą morską, koniecznie je umyjcie, w przeciwnym razie mogą zardzewieć. !!

Jak tylko wykorzystam go do końca, spożytkuję ten słoik do domowego peelingu, maseczki, a może kremu… ;)

Jestem bardzo ciekawa czy macie któryś z tych peelingów, i który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu :)
  

Pozdrawiam słonecznie!!

13 komentarzy:

  1. A spotkałam go dziś w rossmannie i nawet przeszło mi przez myśl żeby go kupić. Szkoda, że tego nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, nie pocieszę Cię bo masz czego żałować ;) a tak na serio to kup bo warto, tym bardziej, że jeszcze jest w promocji :)

      Usuń
  2. ja jeszcze go nie widzialam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że mam go w zapasach, ale nawet nie wiem w jakiej wersji :D Uwielbiam peelingi cukrowe, a i jego opakowanie mi się bardzo podoba.
    Kochana usuń weryfikację obrazkową w komentarzach (to jest w ustawieniach bloga - posty i komentarze i tam już znajdziesz, sporo osób tego nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za radę! , nawet nie wiedziałam, że takowa się tu pojawia :) już usuwam ! :)

      Usuń
  4. Nie lubię tych opakowań :P Ale peeling jak najbardziej bym sobie kupiła, bo jak za taką cenę to prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nawet chciałam go kupić, ale nie było ha! Moze trafię jeszcze... A cena bardzo fajna!'

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyk mega ! opakowanie czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna recenzja, ciekawy ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to miłe, że komuś podoba się to jak piszę :)

      Usuń
  8. Cześć :) A mogłabyś zdradzić w którym dokładnie rossmannie go w ogóle znalazłaś? W jakim ja nie jestem panie mi mówią, że w ogóle u nich nie było i żeby szukać w większych rossmannach. Zlazłam już ich tyle, że nurtuje mnie bardzo, który to w Warszawie zalicza się do tych większych :p Będę wdzięczna za wskazówki :)
    Pozdrawiam
    V

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ! :) ja kupiłam go w ch wileńska. nie wiem czy jeszcze tam są, musisz sprawdzić, i zobacz może w nowym rossmannie przy pl wilsona, niedawno otworzyli więc może mają już nowości :) mam nadzieję, że znajdziesz, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuję za to info :)

    OdpowiedzUsuń