problem przetłuszczających się włosów... czyli szampon z siarką

Hey ! :)




Znam wiele osób, które borykają się z tym samym problemem co ja, mianowicie z przetłuszczaniem się włosów. Ja niestety nie mogę obejść się bez wyszorowania włosów, a muszę to robić najczęściej CODZIENNIE :( tym bardziej teraz, kiedy na dworze mamy, prawie że afrykańską pogodę. Długo nie mogłam ich pod tym względem okiełznać, stosowałam przeróżne szampony i preparaty typu Nizoral (chociaż jest on przeznaczony raczej dla osób z problemem łupieżu). ... W Rossmannie wpadłam na szampon z serii Siarkowa Moc, szampon, którego nie kupiłabym na pewno gdybym nie miała ochoty walczyć z moim problemem, ponieważ nie należy do tanich - 18.99 zł / 180 ml. Teraz wiem, że było warto.








Ma bardzo dziwny zapach, dla mnie jest obojętny, czasem wydaje mi się ładny, szczególnie kiedy jest jeszcze w opakowaniu, w trakcie mycia bardziej wyczuwalny jest zapach siarki. Szampon dość trudno się pieni i trzeba go nakładać w większej niż zazwyczaj ilości. Po utworzeniu się piany trzeba pozostawić go na głowie ok 5 minut. Mimo, że przy myciu używam go w nawet dużej ilości, wydaje się wydajny. :) przy spłukiwaniu włosy są przez niego trochę "tępe" i przypominają w dotyku sierść mojego psa po kąpieli ;) ale po wyschnięciu zapachu siarki nie ma, a włosy są miękkie, gładkie i lśniące ;) 

Chociaż stosuję go dopiero od tygodnia, 3-4 razy w tygodniu (według zaleceń producenta), już czuję, że mój problem powoli maleje. Skóra głowy nie swędzi jak przed stosowaniem, poprawił się ogólny wygląd i kondycja moich włosów. Póki co jestem z niego zadowolona :) według producenta, efekty widać po 3 tygodniach, więc jak tylko skończę moją "kurację", natychmiast podzielę się z Wami moim wrażeniem na temat jej efektów :))

+ etykietka








mały wiosenny bonus :)







bardzo jestem ciekawa, czy używałyście już może kosmetyków z tej serii, czy może znacie jeszcze lepszy produkt do włosów przetłuszczających się? 


pozdrawiam słonecznie, i czekam na Wasze opinie bądź porady :))

ps - zapraszam do sklepu na DaWandzie ;) -> messmerin



11 komentarzy:

  1. o łał nie wiedziałam, że siarkowa moc ma takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę szampon z siarką i to w nazwie :D nigdy go wcześniej w rossmanach nie zauważyłam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym go nie zauważyła, gdyby nie to, że prawie zrzuciłam część kosmetyków z półki ;) na pewno go teraz znajdziesz - ma bardzo charakterystyczne opakowanie

      Usuń
  3. dziękuję :) fajny, inny komentarz :D hehe
    a te koraliki mają swoją historie :D hehe tej bransoletke nigdy nie zdjejmuję tak samo, tą srebrną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam inne kosmetyki tej serii i byłam zadowolona. Ciekawe czy szampon by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie go wypróbuj! :) u mnie sprawdza się świetnie ;)

      Usuń
  5. oo pierwszy raz o nim czytam


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również obserwuję :)
    tak poniżej 10 pln i polecam szczerze !

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie uzywałam :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń