nowy miesiąc, nowe chęci, nowy projekt

Hey!

Już dawno nie wstawiałam żadnych stylizacji, projektów, żadnych modowych postów. Dziś, pod wpływem nowej, wiosennej energii, moja ręka sama sięgnęła po ołówek, a zaraz potem powstała nowa stylizacja. Jak na pewno zauważyłyście, lubuję się w skromnych stylizacjach, bez tysiąca dodatków ( oczywiście, wszystko zależy od humoru i okazji :) ), ale intrygujących, z elementem odzwierciedlającym charakter. 
Jestem przekonana, że kobieta w klasycznych dekoltach typu 'łódka', czy tzw 'pod szyję' ( poprawcie mnie, bo nie wiem czy ma to jakąś profesjonalną nazwę ) wygląda baaardzo ciekawie. Tego typu dekolty pasują do ( prawie ) każdej stylizacji, czy jest to sukienka, czy bluzka, bluza, zwykły t-shirt, komponuje się z wieloma rodzajami spódnic i spodni.
Na wprowadzenie do tematu chyba tyle wystarczy więc, żeby Was nie zanudzać, poniżej pokazuję Wam mój dzisiejszy pomysł. ( wiem, wiem... znów spódnica ;) )




Jak widzicie, bluzka ozdobiona jest z tyłu kokardą. To nie jest tylko ozdoba, ponieważ wystarczy rozwiązać kokardę i wyciągając paski w jedną lub drugą stronę, zmienić długość ramiączek. Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłam. ;) (poniżej, obrazek wyjaśniający :) )






To by  było na razie tyle :) mam nadzieję, że się Wam podoba, lub w jakiś sposób przyciągnęło Waszą uwagę. Oczywiście czekam na uwagi lub po prostu komentarze :)

cześć! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz