Sunday's gone ! || co może zmieścić się w takim maleństwie? :)

Hey! ;)




Wiem, wiem... ale ja po prostu nie mam czasu :))





CO MOŻE ZMIEŚCIĆ SIĘ W TAKIM MALEŃSTWIE?











pokazuję i objaśniam :)


zmieścić się może w nim między innymi kosmetyk, stworzony z połączenia z dwóch, spośród wielu darów jakimi obdarzyła nas przyroda.




są to :



CYNAMON






MIÓD




... i to by było na tyle :)




Domyślacie się już zapewne co to może być :) tak, dokładnie! maseczka-peeling to twarzy + ust :)




Wystarczy wymieszać ze sobą te dwa składniki, i gotowe! :)



O tym, że miód jest niesamowity dla naszej skóry, wiedziała już Kleopatra :) miód bowiem posiada niezwykłe zdolności, m.in. przeciwzapalne, antybakteryjne, antywirusowe i regeneracyjne ! Wygładza, odżywia i nawilża, tworzy ochronną warstwę na skórze, która zapobiega wyparowywaniu z niej wody. Ja, już zakochałam się w nim jako kosmetyku, ponieważ jako produkt spożywczy gości w moim sercu już od bardzo dawna :) ciekawe, czy Wy też pokochacie go tak jak ja :)



Cynamon jest świetny jako peeling, myślę, że sprawdza się zarówno na skórze normalnej jak i na tych bardziej wrażliwych buziach :)












Tak wygląda moje małe cudo :) a pachnie obezwładniająco :) po użyciu, skóra pozbawiona jest martwego naskórka, jest miękka i delikatna, nawilżona i świeża :) po wykonaniu tego maseczko-peelingu można go po prostu zjeść ;)



A Wy przepadacie za tymi składnikami w kosmetyce? :))


pozdrawiam, baaardzo słonecznie, bo za oknami nie jest już tak upalnie :) ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz