|| GARNIER NEO || skuteczny ?




hey!

Długo mnie nie było :) nie, nie zapomniałam o Was. To wszystko przez Czwarty Wymiar, a mianowicie CZAS, którego mi dotychczas bardzo brakowało. 
Myślę, że tym razem zadomowię się tu na dłużej, tym bardziej, że mam coś nowego do pokazania :)

zacznę od tematu czyli - NOWY GARNIER NEO









Ja niestety (lub stety) używałam baardzo dużo różnych antyperspirantów i żaden nie był na tyle skuteczny, abym kontynuowała z nim znajomość. Jedynym do tej pory, który zagościł na dłużej był GARNIER 5w1. Na tle wszystkich poprzednich był bardzo dobry. Kiedy brak nadziei na lepszy preparat - *BĘC* reklama w tv jak grom z nieba. Hmm, nowy Garnier, nowy chwyt marketingowy?..




Pierwsza aplikacja, pierwsza "próba ognia", a po całym dniu po za domem ... GARNIER NEO - W KINACH OD 2 GRUDNIA.




... ok, bez żartów :) uuuuwielbiam i nie zamienię na żaden inny!

nie, nie przesadzam. GARNIER NEO JEST NAJLEPSZYM ANTYPERSPIRANTEM, KTÓREGO UŻYWAŁAM ! ( a do tej pory żadnych pieniędzy od garniera za reklamę, pff )

Jego innowacyjna formuła tzn SUCHY KREM, jest bardzo wygodny w użyciu, bardzo ładnie pachnie, myślę, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni zapach bo do wyboru jest 6 albo 7. Zapach FRESH BLOSSOM jest przegenialny. Delikatnie kwiatowy i bardzo świeży. Aplikator jest bardzo przyjemny, jakby gumowy a krem faktycznie bardzo szybko się wchłania a uczucie suchości utrzymuje się przez cały dzień :)

POLECAM WAM DO WYPRÓBOWANIA! WARTO!



a teraz trochę nowości:)

wkrótce pojawi się tu osoba, która będzie współtworzyć ten blog, mam nadzieję, że Jej i Wam się spodoba bo z Jej przybyciem wiąże się coś nowego ;) ale o tym dowiecie się wkrótce ;)

Wróciłam też do ręcznie produkowanej biżuterii. Powstało już wiele wzorów, a nawet edycja świąteczna :) 



wkrótce pojawi się ich tu więcej :)



ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MÓJ PROFIL NA INSTAGRAMIE - www.instagram.com/ina_naa iiii sklep na Dawandzie ;) -> messmerin


tymczasem pozdrawiam ciepło! ;) :)

9 komentarzy:

  1. Mam juz swojego ulubienca Vichy, ale wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Twój komentarz sprawił mi ogromną radość! :) zapraszam na kolejny post- udostepnię jej więcej :)

      Usuń
  3. Ale cudowna biżu ! Ten Garnier mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) zapraszam jak uda mi się udostępnić ją na sprzedaż ;)

      Usuń
  4. Muszę w końcu go kupić, bo widzę już którąś z kolei dobrą opinię o nim :).

    Ps. Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie lubię antyperspiranty od Garnier, choć ostatnio przerzuciłam się na bloker z Ziaja. Ten na pewno wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie przepadam za dezodorantami i antyperspirantami od garniera, ale nie powiem, że mnie nie zaciekawiłaś! Chyba się przełamię i przetestuję go na własnej skórze! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń