HYDRA VEGETAL krem intensywnie nawilżający 24h

hej!


Czy uważacie, że kosmetyki firmy Yves Rocher są drogie?

"Zależy od produktu, raczej tak."

Czy warto poświęcić nieco więcej pieniędzy na te kosmetyki?

"Myślę, że ..." musimy to sprawdzić. :)


Hydra Vegetal to jedna z wielu serii jakie oferuje Yves Rocher. Ja jestem w posiadaniu trzech kosmetyków z tej serii, bo, że jestem wegetarianką, sama nazwa wzbudza u mnie sympatię, ale nie będę próbować jak smakuje ;)

Opakowanie znalazło się w koszu wiele dni temu i już go nie odzyskam więc poniżej zdjęcia tego co było w kartonowym opakowaniu ;) wielki plus dla producenta bo nie zmarnował również miejsca w środku kartonika, umieszczone tam były opisy produktu, jego zawartości.. Bardzo fajny pomysł :)

oto on. ładny, nieprawdaż ? :) 







Biały krem widoczny jest przez szklany słoiczek z hmm seledynową nakrętką z wytłoczoną nazwą firmy z boku...
...bla bla bla. Jaki jest koń, każdy widzi. Porozmawiajmy o konkretach ;)

Szkoda, że internet JESZCZE nie potrafi przekazywać zapachów bo pachnie pięknie. Kremowo, świeżo, jakby roślinnie, niemalże jak poranny wiatr. BARDZO nawilża, chociaż zauważyłam, że w miejscach z tendencją do wydzielania sebum troszkę wzmaga ten efekt lecz wystarczy nałożyć go odrobinę mniej. Świetnie delikatna konsystencja i łatwość w nakładaniu na twarz. I przede wszystkim skuteczność. Dzięki niemu skóra jest naprawdę milsza w dotyku i prawdopodobnie bardzo szczęśliwa bo nawodniona ;)
W tej chwili to jedyny krem jakiego używam.


Za kilka dni postaram się napisać kilka słów o pozostałych dwóch kosmetykach, czyli : toniku nawilżającym i żelu pod oczy :)

tymczasem powiedzcie, czy Waszym zdaniem warto zapłacić trochę więcej za kosmetyk tego rodzaju? Miałyście okazję wypróbować inną serię Yves Rocher ?

pozdrawiam,

ps - zapraszam na mój sklep na DaWandzie :) - messmerin





2 komentarze:

  1. Pamiętam, że zapach miał bardzo przyjemny, niestety u mnie niedostatecznie nawilżał skórę i podarowałam go mamie. U niej niestety nie sprawdzał się pod makijaż, po użyciu rolował się podkład .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mam bardzo chwaliła sobie ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń