mała rzecz, a cieszy :)

Hey! ;)) (witam również moje 4 obserwatorki i jednocześnie im dziękuję :) )





Od dość niedawna zaczęła się moda na olejki do włosów, szczególnie te z olejkiem arganowym. I słusznie! bo są naprawdę skuteczne :) Ja zdążyłam wypróbować kilka ale najbardziej jestem zadowolona z serum Argan Oil firmy Bioelixire. Wiele dziewczyn z mojego otoczenia używało tego olejku i go uwielbiają, pomyślałam, że warto aby ten produkt poznało więcej dziewczyn :)





Kupiłam go jakiś miesiąc temu w Superpharm za ok 10 zł ( niedawno widziałam go w promocji za 6 zł ). Jak widzicie wygląda bardzo zachęcająco i obiecująco, a tę obietnicę skutecznego działania spełnia w 100% ;)
Niech nie zniechęca Was 20 ml - jest bardzo wydajny :) Gdyby nie był skuteczny, kupiłabym go na pewno ze względu na zapach bo jest cudny.





Tego serum można używać zarówno na wilgotne jak i na suche włosy. Nadaje im połysk, miękkość i piękny zapach :) a taki efekt utrzymuje się do następnego mycia włosów. Wystarczy naprawdę niewielka ilość by wsmarować go we włosy na całej głowie. Jestem pewna, że stanie się on nieodłącznym elementem mojego łazienkowego "wyposażenia" :)

+ etykietka



Jestem baardzo ciekawa czy miałyście już okazję go wypróbować, a może macie już swój ulubiony olejek?

pozdrawiam słonecznie
cześć! ;)


5 komentarzy:

  1. Witam jako 5 obserwatorka :*

    Olejki to świetna rzecz,póki co miałam tylko Biosilk,ale kusi mnie ten o którym piszesz i na pewno go kupię :) Najpierw jednak zużyję swoje serum nabłyszczające z Avonu-ono takie trochę jak olejek,cudownie włosy po nim błyszczą i pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję 5 obserwatorko ;)) cieszę się, że mój post się przydał :)
      za Avonem za bardzo nie przepadam, ale jak mówisz, że ma w ofecie takie serum to chyba muszę go kupić :)

      Usuń
  2. Widziałam go w Biedronce... wygladał zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, w biedronce go jeszcze nie widziałam, ale jak będzie to napewno kupię, bo pewnie będzie tańszy ;) tak czy inaczej polecam bo jest wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio Pani w hebe mi go zachwalała i faktycznie kupiłam - używam po każdym myciu włosów :)

    OdpowiedzUsuń