zmiany, zmiany... i T-SHIRTY :)


HEJ!

Dużo kombinowałam, żeby zmienić trochę na blogu. Jak już pewnie zauważyliście TROCHĘ się zmieniło. Przede wszystkim postanowiłam w końcu nie ograniczać się tylko do recenzji, i wprowadzić coś bardziej twórczego ;)

Żeby nie zanudzać Was postem-rzeką wspomnę tylko o jednej sprawie - ogromne !DZIĘKI!, że nie miałam niespodzianki w postaci "0 obserwatorów" :) w końcu nie było mnie tu ,hmm 3 miesiące!

ok, konkrety.

dziś po raz pierwszy publikuję coś co będzie się pojawiać, mam nadzieję, cyklicznie, coś z zakładki KOSZULKI. Pod nazwą tej etykiety kryje się właściwie strona z ręcznie malowanymi koszulkami, moimi i Kasi [ przywitajmy Ją brawami! :) ]. Dziś pokazuję Wam dwie koszulki, które pomalowała Kasia ;)
















Tak się prezentują, mam nadzieję, że według Was wyszły fajnie ;) 


Wkrótce kolejne, między innymi również moje (ręce trzęsą mi się na samą myśl o publikacji) i NOWE PRZYPINKI. Jeśli uda nam się zrealizować nasze plany i to co robimy spodoba się Wam, niewykluczone, że udostępnimy je na sprzedaż szerszemu gronu (ponieważ sprzedaż wśród znajomych już trwa), oczywiście przewidujemy rabaty dla obserwujących, oraz możliwość wykonania malowidła na zamówienie na własnej lub nowej koszulce! :)

ok, koniec reklamy. 

Dziękuję jeszcze raz, że czytasz vel przeglądasz mój blog Czytelniczko/Czytelniku lub najprościej Człowieku ;) 

pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym poście ;)








5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. potraktuję to jako komplement ;) dziękuję! :)

      Usuń
  2. Tak Kochana :)
    Polecam Ci pędzel HAKURO H50, jest to najbardziej uniwersalny pędzel :)
    Możesz nim nakładać podkład, róż, bronzer na policzki :) Co tylko chcesz :)
    Ja ogólnie podkładu nie nakładam pędzlami bo jak dla mnie to szkoda własnie podkładu, bo wtedy 2x więcej się go zużywa :P Ja go stosuje własnie do różu i bronzera )
    Naprawdę polecam. Ja swój mam prawie 3 lata i dalej jest w idealnym stanie <3

    OdpowiedzUsuń